przez Jurek » 2008-06-23, 15:11
Wyjaśnienie po kolei:
- faktem jest, że druga partia tunerów GI-890 posiada już gniazdo e-sata
- nic mi oficjalnie nie wiadomo, żeby ewentualna możliwość nagrywania była dostepna wyłącznie przez to złącze. Prace są prowadzono zarówno dla USB jak i e-sata, jak i kiedy się zakończą, to już inna sprawa. Oczywiście wariant, którego się Pan obawia jest również możliwy.
- w lutym nie mógł Pan kupić tego tunera od nas lub z naszej sieci, sprzedaż prowadziliśmy od drugiej połowy marca.
- jeśli ktokolwiek poinformował Pana, że kupuje Pan tuner PVR Ready to skłamał. Od początku informowaliśmy wszystkich zainteresowanych, że nie jest to tuner PVR Ready. Mało tego, ponieważ niektórzy sprzedawcy tego rodzaju informacje zamieścili w swoich materiałach, przed rozpoczęciem sprzedaży wysłaliśmy do wszystkich info, że nie należy podawać takich danych, ponieważ nie odpowiadają prawdzie !!!! Dysponuję kopią tego pisma. Naturalnie zakładaliśmy uruchomienie docelowo funkcji PVR, ale na zasadzie rozwoju tunera, a nie oferowania go jako PVR Ready zanim stosowna funkcja nie znajdzie się w sprzęcie. Inna informacja byłaby oszustwem. Do momentu wprowadzenia funkcji PVR do GI-890 jest to tuner HD i nic więcej, nie ma prawa być oferowany jako PVR Ready.
- "...mineło kilkanaście miesięcy... " - bez komentarza, od rozpoczęcia sprzedaży GI-890 minęły 3 miesiące.
- co do wojny - prosze bardzo, ale raczej nie z nami, tylko ew. z nierzetelnym sprzedawcą. Na takiej samej zasadzie można oferować telewizory kineskopowe z informacją, że są full HD, tylko jeszcze nie teraz.
Na koniec krótki komentarz - zdaję sobie sprawę, że chęć sprzedania wszystkiego jak najszybciej prowadzi czasem niektórych handlowców do nieczystych zagrań. Ale ponieważ sprawa dotyczy sprzętu naszej marki, na pewno jej tak nie zostawimy. Więc proszę o podanie nr fabrycznego i miejsca zakupu tego sprzętu, wyjaśnię to sobie z nim
Wreszcie po drugie - zawsze obsługa klientów była i jest dla nas priorytetem. Jeśli Pana przypadek nie będzie wyjątkiem, i zakreślony scenariusz się spełni ( co niewykluczone), na pewno będziemy jakoś rekompensować ew. straty. Powstałe jeszcze raz podkreślam, nie z winy firmy Golden Interstar Polska.