Strona 2 z 5

PostWysłany: 2007-08-24, 22:34
przez Jurek
Ale plama :oops: Plik już dodany, przepraszam.

PostWysłany: 2007-08-25, 07:21
przez fonik
Dzięki Chivay już jest wszystko wporządku.
Jurek nic wielkiego się nie stało :-D

PostWysłany: 2007-08-25, 07:38
przez fonik
Obecnie z plazmą mam połączenie euro :arrow: euro. Czy w związku z dodaniem możliwości obsługi wyjścia Komponent na złączu TV SCART będę musiał zmienić przewód, jeżeli tak to na jaki i gdzie go można kupić? Uff :-D. Nareszcie dobrnąłem do końca.

PostWysłany: 2007-08-27, 07:39
przez Jurek
Component realizowany na euro wykorzystuje wyjścia RGB. Więc musisz sobie kupić kabel euro - component, któy będzie miał tak właśnie podłączone wyjścia.

PostWysłany: 2007-08-30, 00:09
przez carolina
Ale do softu do 7800 z 22 sierpnia tez nie ma odnosnika (juz jakies 5 dni).

PostWysłany: 2007-08-30, 10:32
przez Jurek
carolina napisał(a):Ale do softu do 7800 z 22 sierpnia tez nie ma odnosnika (juz jakies 5 dni).

Bo ja mam podwójną sklerozę, już mi zwrócił uwage inny klient i wstawiłem plik. Czasem palce są szybsze niż głowa ;-)

PostWysłany: 2007-08-30, 23:17
przez piotrekk
Jurku - po prostu już nie mam sił do 9000. Męczę się z tym tunerem od zakupu. Nigdy jeszcze nie było tak, żeby wszystko działało bez zarzutu. Na dowód przedstawię dzisiejsze przykłady pracy tunera.

Przykład nr 1 - zmiana ustawień transponderów. Przy kasowaniu transpondera znika kawałek grafiki ekranowej. DOWÓD:
http://youtube.com/watch?v=x-1KVPJdY2k

Przykład nr 2 - zawieszanie się przewijania. Proszę zwrócić uwagę na to, że jest włączone przewijanie x4, a nie ma żadnego postępu. DOWÓD:
http://youtube.com/watch?v=4UWByTEe2WQ

Przykład nr 3 - "mulenie"menu. Tu akurat przykład świeżo po resecie do ustawień fabrycznych. Jak widać menu się pięknie zawiesza. DOWÓD:
http://youtube.com/watch?v=TL5lQcXVRX8

Przykład nr 4 - chwilowy (do czasu wyłączenia i włączenia) brak współpracy z modułem. Rozumiem doskonale, że czasami trzeba chwili, aby zaskoczyło dekodowanie ale w tym przypadku jak mu odbije to w ogóle nie chcę dekodować. DOWÓD:
http://youtube.com/watch?v=Jjy3TYH3V54

Przykład nr 5 - przycinanie się nagrań. Jak się już tunerowi zachcę odtworzyć nagranie to często potrafi przyciąć nagranie. DOWÓD:
http://youtube.com/watch?v=g3j_Blj6InY

Dodatkowo oczywiście problem z przeskakiwaniem nagrań podczas przewijania albo wciskania "PLAY" przy zapauzowaniu - na moim egzemplarzu tuner zawsze przeskakuje mniej więcej do połowy tego samego nagrania (nr 7 na liście nagrań).
Kwestia kolejna - podczas upałów na kilka godzin przestał w ogóle chodzić dźwięk. Później mu przeszło.
Następna sprawa - źle skręcona elektronika (czytnik modułów). Podczas wkładania dolnego modułu trzeba się nieźle nakombinować, żeby moduł wszedł.
I dalej - oprogramowanie. Zarówno PVR Player jak i STDB Manager mają dalej te same błędy, co praktycznie uniemożliwia ich normalne użytkowanie.

Mimo szczerych dobrych chęci nikt mi nie wmówi że to jest dobrze działający tuner. Na pewne rzeczy można przymknąć oko, ale bez przesady. Zastanawiam się co z tym zrobić. Nie jestem nerwowy, ale kilka raz miałem ochotę wyrzucić ten wynalazek przez okno albo walnąć o ścianę. Co mi może w tej sytuacji zaproponować oficjalny przedstawiciel GI ?

PostWysłany: 2007-08-31, 09:01
przez Jurek
piotrekk napisał(a):Jurku - po prostu już nie mam sił do 9000. Męczę się z tym tunerem od zakupu. Nigdy jeszcze nie było tak, żeby wszystko działało bez zarzutu. Na dowód przedstawię dzisiejsze przykłady pracy tunera.
(...)
Mimo szczerych dobrych chęci nikt mi nie wmówi że to jest dobrze działający tuner. Na pewne rzeczy można przymknąć oko, ale bez przesady. Zastanawiam się co z tym zrobić. Nie jestem nerwowy, ale kilka raz miałem ochotę wyrzucić ten wynalazek przez okno albo walnąć o ścianę. Co mi może w tej sytuacji zaproponować oficjalny przedstawiciel GI ?


Może i musi Ci zaproponować naprawę serwisową. W tej sytuacji będzie ona dotyczyć wymiany płyty oraz dysku na nowe, łącznie ze wznowieniem gwarancji. Podane przez Ciebie uwagi przyjmuję i prześlę w raporcie do programistów. Jak pisał Chivay - największy problem mamy z tym, że taki ciąg kłopotów ma kilka ezgemplarzy, a nie dotyczą wszystkich. Ja użytkuje 9000PVR od 2 lat, robię na nim wszystkie testy, i w tej chwili nie mam problemów. Co nie znaczy, że Ty ich nie masz.
Adres do nas masz, jak będziesz chciał, prześlij tuner, a ja zajme się resztą. To nie będzie błysk naprawa, bo musze zrobić po tym testy, ale w 7 dni powinniśmy się uwinąć.

PostWysłany: 2007-08-31, 10:31
przez piotrekk
Mogę wam nawet wysłać tuner z modułami dostępu i z kartami bylebyście coś z tym zrobili. Oprogramowanie mam z sierpnia czyli najnowsze.

PostWysłany: 2007-08-31, 11:38
przez Jurek
Moduły i karty mamy, nie wysyłaj.

PostWysłany: 2007-09-02, 22:21
przez piotrekk
Jurku - pojawił się na forum temat o gwarancji. Napisałeś tam, że wysyłka jest na wasz koszt - w związku z tym pytam jaką firmą i na jakich warunkach ?

PostWysłany: 2007-09-03, 07:45
przez Jurek
W czasie gwarancji wysyłka odbywa się GLS-em na nasz koszt. Jako płatnika wskazujesz formę Golden Interstar Polska. Jeśli coś jest po gwarancji, a zostało np. ze mną uzgodnione że naprawimy albo za darmo, albo za zwrotem kosztów części, to wtedy przysyłasz na swój koszt dowolną drogą do nas.

PostWysłany: 2007-09-03, 10:40
przez piotrekk
Odnośnie gwarancji mam jeszcze jedno pytanie - nie dostałem podczas zakupu żadnego druku gwarancji tylko paragon z wpisanym numerem seryjnym tunera i dysku. To wystarczy ?

PostWysłany: 2007-09-03, 12:16
przez Jurek
Tak, wystarczy

PostWysłany: 2007-09-07, 17:09
przez nowy
Do p. Jurka mam stary model Interstara 8005 D chciałem zapytać czy już nie będzie nowych softów na te modele bo na to wygląda że to już koniec obsługi starych modeli i tak jak stare samochody można powoli wersję --D-- złomować trochę szkoda bo nigdy mnie nie zawiódł chociaż męczyłem go różnymi softami itp. zawsze był niezawodny.