Golden Media Wizard HD Vote

nowe typy, jakość itd.

Moderator: sq9

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Jurek » 2014-03-02, 16:51

dedito napisał(a):@Jurek
Te moje narzekanie wynika z konkretnych powodów:
- proszę sprawdzić od kiedy ten tuner jest w sprzedaży (ja go kupiłem jakieś 6 miesięcy temu), potem można sprawdzić kiedy obiecaliście utworzyć katalog z oprogramowaniem dla tego modelu. Nie wiem może dla was wkrótce to pół roku...
- co do suportu to miałem na myśli choćby dostęp do oprogramowania na stronie producenta, tu Ferguson wypada lepiej i stąd moja uwaga. U was nawet nie można ściągnąć nawet fabrycznego softu.


Brak folderu z dedykowanym softem to ewidentne danie ... przez nas i zostanie w poniedziałek uzupełnione. Sypię głowę popiołem, bo jest to chyba jedyny z naszych modeli, który do tej pory nie doczekał się swojego miejsca w Download.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Wiking » 2014-03-13, 08:26

Jurek napisał(a):Jesli masz mozliwość polecam wymianę na nowy, pracuje znacznie lepiej.
Testy robiliśmy zarówno na starym jak i nowych, z korzyścią dla tego ostatniego.
Mrożenie na kanałach HD (w trakcie oglądania) - w 99% przypadków kwestia instalacji (jakośc sygnału). Nie sugeruj się wskazaniami tunera, są mocno podglądowe, należało by sprawdzić BER dla transpondeów HD. Delikatne nagięcie anteny (bez odkręcania) i/lub skręt konwertera da CI jakiś obraz sytuacji.

Ustawienia anteny korygowałem na samym początku. Nie pomogło. Prawdopodobnie problemem nie jest ustawienie anteny, a to dlatego, że wczoraj uruchomiłem ofertę SMART HD+, która oferuje parę kanałów HD. Wygląda na to, że w przypadku tej oferty obraz na kanałach HD (mowa o kanałach niedostępnych w Cyfrowym Polsacie) się nie mrozi (trzeba dłużej poobserwować), ale jest inny problem - nie odbierają kanały z TP 11411. Po przełączeniu na kanał z tego transpondera nie ma obrazu, słychać tylko przerywany dźwięk. Prawidłowy odbiór kanałów z tego TP jest możliwy po wyłączeniu i ponownym włączeniu dekodera, ale trwa to około 1 sekundy.

A folderu w Downloadzie nadal nie ma. :)
Awatar użytkownika
Wiking
 
Posty: 24
Dołączenie: 2012-07-14, 11:14

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Jurek » 2014-03-13, 09:29

Folder w Download został założony zgodnie z zapowiedziami, ale coś się pochrzaniło z silnikiem strony i większość Downloadu zniknęła. Pracujemy nad tym.

Opis pracy Vote`a na 11411 idealnie pasuje do teorii o złym sygnale - poproś kogoś z porządnym miernikiem aby sprawdził BER. Moim zdaniem masz tam śmietnik w jakości.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Wiking » 2014-03-13, 20:38

Może i pasuje, ale problem z 11411 sprawdziłem na innej antenie, ustawionej przez profesjonalnego instalatora, i dzieje się to samo.
Edycja:
Dodam, że po wyjęciu modułu CP (bez plusa) kanały z TP 11411 zaczynają działać prawidłowo. Tak, więc ten problem na pewno nie leży po stronie anteny. :) Warto by było gdybyście popracowali nad tym problemem. :)

Wspomnę jeszcze dla jasności, że w slocie CI jest moduł bez plusa Cyfrowego Polsatu, a w czytniku karta Telewizji Na Kartę, na której uruchomiona jest usługa SMART HD+.
Awatar użytkownika
Wiking
 
Posty: 24
Dołączenie: 2012-07-14, 11:14

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez jendrek2 » 2014-03-13, 21:45

dedito napisał(a):Panowie administratorzy wiele obiecują, ale nic z tego nie wynika.
Ja się zastanawiam nad sprzedażą tego tunera i powrotem do fergusona, przynajmniej support jest lepszy.

Ja tak właśnie zrobiłem, zamieniłem na Arivę 252 i po już prawie 2 miesiącach stwierdzam że jednak Ferguson ma wiecej zalet.
jendrek2
 
Posty: 27
Dołączenie: 2013-11-03, 20:00

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Cynextra » 2014-04-22, 09:48

dedito napisał(a):@Jurek
Te moje narzekanie wynika z konkretnych powodów:
- proszę sprawdzić od kiedy ten tuner jest w sprzedaży (ja go kupiłem jakieś 6 miesięcy temu), potem można sprawdzić kiedy obiecaliście utworzyć katalog z oprogramowaniem dla tego modelu. Nie wiem może dla was wkrótce to pół roku...
- co do suportu to miałem na myśli choćby dostęp do oprogramowania na stronie producenta, tu Ferguson wypada lepiej i stąd moja uwaga. U was nawet nie można ściągnąć nawet fabrycznego softu.

Ileż można czekać? Ja już rozwiązałem wszystkie problemy Vote'a przez pozbycie się go. Kupiłem Amiko, który jest tunerem wyższej klasy (i ceny), ale przynajmniej działa jak należy.
Cynextra
 
Posty: 5
Dołączenie: 2013-11-07, 16:45

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Jurek » 2014-04-22, 14:19

http://www.golden-interstar.pl/download.php?id=596
O to chodzi? Jakiś czas temu utworzony, nie bardzo rozumiem.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez wengorz84 » 2014-07-23, 21:18

Ten tuner to dno! A mam go od listopada 2013 roku. - NIE BIERZCIE GO NAWET ZA DARMO! :evil:
Dosyć szybko pojawił się napis "produkt niedostępny" w zakładce " OFERTA" - ludzie wykupili? :mrgreen: A gdzie tam! Albo statek z tym dziadostwem w drodze z Chin zatonął, albo wycofali to z półek bo sami stwierdzili, że to nawet koło śmietnika nie powinno leżeć - TAKA TANDETA.
Supportu w ogóle nie ma, albo olewa wszystko ciepłym moczem i nie chce się brać za próbę naprawy tego marnego softu w tym marnym tunerze.
Pilot robiony na "pałe" - byle by zrobić - dziwny skok klawiszy, a do tego topornie reaguje na polecenia (wina pilota, czy tunera? :-P ). Jest to odwalona kopia pilota jednego z telewizorów marki VIVAX... Po co pod klawiszami umieszczać litery, skoro w wyszukiwarce tunera i tak trzeba litery pisać krzyżakiem?
Portal YOUTUBE tutaj jest śmiechu wart - tuner nie wczytuje albo obrazu i puszcza sam dźwięk, albo w ogóle nic nie wczytuje przy łączu internetowym na którym można spokojnie oglądać filmy w HD na zwykłym PC. Jak już uda mu się wczytać obraz i dźwięk, to nie można przewijać nagrania! :lol:
Kanały z list ulubionych i satelit znikają kiedy im to tylko pasuje - średnio 2 razy w miesiącu.
Pogoda tutaj to perełka w śród niedociągnięć - brak polskich znaków, lub choćby rozpoznanie litery "ó" jako "o" wyklucza możliwość wyszukania miast takich jak np. Rzeszów, czy Kraków...
Godzina po wyłączeniu tunera czasem potrafi się rozsypać lub zniknąć...
Pseudo support, po wysłaniu do nich moich pytań i przesłaniu pliku z kopii firmwearu od grudnia 2013 r. milczy...

Więc, albo zatrudnijcie więcej "Panów Jurków" (chyba jedyny aktywny pracownik firmy...) i niech chłopy popracują nad tym szajsem, co wypluła szopa w Chinach, albo odeślę to Wam pod wskazany adres i oddacie pieniądza co do grosza.... :-x
wengorz84
 
Posty: 1
Dołączenie: 2014-07-23, 20:37

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Jurek » 2014-07-24, 07:29

Jakbyś był łaskaw odfiltrować ze swojej wypowiedzi hymny pochwalne pod adresem producenta i nas samych i wstawić konkrety (soft, konfiguracja, lista życzeń i zażaleń) to spróbujemy się do tego odnieść. W takiej postaci nie mam ochoty tego analizować.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Wiking » 2015-01-19, 15:03

wengorz84 napisał(a):Kanały z list ulubionych i satelit znikają kiedy im to tylko pasuje - średnio 2 razy w miesiącu.

W przypadku mojego Vote lista ulubionych kanałów nie znika, ale za to znikają niemalże wszystkie inne kanały, które nie są dodane do listy ulubionych, tj. na liście "Ulubione" mam zapisanych 177 kanałów, a na liście "Wszystkie", gdzie, jeśli dobrze rozumiem, powinny być zapisane wszystkie wyszukane (na samym HotBirdzie wyszukuje ponad 1400), jest tylko 348 kanałów.

Maincode to V1.25B5 (taki jest od nowości).

Co zrobić, aby kanały nie znikały z listy "Wszystkie"?
Awatar użytkownika
Wiking
 
Posty: 24
Dołączenie: 2012-07-14, 11:14

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Wiking » 2015-01-21, 23:17

Czy brak odpowiedzi ze strony administracji oznacza, że nic się nie da zrobić?
Awatar użytkownika
Wiking
 
Posty: 24
Dołączenie: 2012-07-14, 11:14

Re: Golden Media Wizard HD Vote

Postprzez Jurek » 2015-01-22, 08:25

Problem jest dziwnego rodzaju, ponieważ zgłaszany i testowany przez nas wielokrotnie, nigdy nie wystąpił w warunkach serwisowych. Na 99% jest to kwestia przypadkowego filtrowania listy, ale zidentyfikowanie tego jest problemem.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Poprzednia

Powróć do Golden Interstar - Sprzęt

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron