Witam, ja niestety od samego początku używania tunera mam z nim duże kłopoty...
W zasadzie więcej czasu leżał bezużyteczny, ale wczoraj postanowiłem uruchomić go ponownie - niestety z mizernym skutkiem, ale od początku...
Sprzęt kupiłem w kwietniu tego roku, jednak po nieco ponad miesiącu trafił on do Wrocławia na reklamację - zawiecha po kilku minutach oglądania - zielone pasy na ekranie - pomagało jedynie wyciągnięcie kabla z gniazdka.
W karcie gwarancyjnej widnieje wpis: wymiana C29 oraz aktualizacja oprogramowania.
Po tym zabiegu tuner przestał współpracować ze spliterem i trafił do kartona, gdzie leżał aż do wczoraj.
Wczoraj uruchomiłem go wraz z innym spliterem - niestety nadal brak dostępu.
Udało mi się zrobić aktualizację oprogramowania z pliku w temacie spliterów.
Sukces okazał się połowiczny-tuner ze spliterem zaczął współpracować, niestety zawiechy z zielonymi pasami pozostały...
W mojej ocenie, niestety sprzęt totalnie bezużyteczny...