Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Moderator: sq9

Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez piotrek1111 » 2011-08-28, 17:37

Witam wszystkich zadowolonych i mniej zadowolonych użytkowników tunera Golden Media 990 CR Spark Linux. Niektóre osoby, które śledzą to forum zapewne wiedzą, że mój egzemplarz ma problemy z aktualizacją online. Pojawiły się też przypuszczenia, że to może być wina mojego routera (czy też usługi neostrada) a, że tak trafiło jestem dociekliwy postanowiłem temat rozwikłać. Wybrałem się dzisiaj do kolegi który posiada internet DSL i niestety tuner nie pokazuje aktualizacji online. Pozostaje mi więc przypuszczać, że jest to usterka tunera.

Niestety nie to jest największym problemem. Po tym jak odłączyłem tuner zauważyłem, że plomba gwarancyjna jest uszkodzona. Nie wiem czy celowo naklejka naklejana jest w pobliżu głowicy w miejscu najbardziej się grzejącym. Plomba jest jakby przecięta w miejscu narożnika obudowy. Tym oto sposobem zostałem udupiony ponieważ serwis odmówi mi naprawy gwarancyjnej. W głowie mi się nie mieści żeby tuner po ok 2 miesiącach użytkowania sam sobie uszkodził plombe.
Zalecam więc wszystkim użytkownikom sprawdzenie swoich egzemplarzy bo podejrzewam, że możecie mieć to samo. :-(
Vu+ UNO
DM 500
Ariva100,200
Nbox E2
GM 990
piotrek1111
 
Posty: 29
Dołączenie: 2011-06-17, 07:08

Re: Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez BloodY » 2011-08-29, 06:28

Ja nie mam problemu z aktualizacja a plomba jest cała :)
BloodY
 
Posty: 23
Dołączenie: 2011-07-23, 20:24

Re: Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez Jurek » 2011-08-29, 08:46

@piotrek1111 - a kto Ci powiedział, że ortodoksyjnie podejdziemy do tematu plomby??? Wyslij tuner do nas, sama plomba to nic, jeżeli jest tak jak twierdzisz, czyli nie było ingerencji w tuner ( a to sie da stwierdzić) to masz temat załatwiony gwarancyjnie. Podaj nr telefonu w przesyłce i będziesz informowany o wszystkich podejmowanych krokach.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Re: Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez waser » 2011-08-29, 20:37

Witam.Do oprogr.1.0.06 włącznie pobieranie działało bez problemu,a już 1.0.07 nie chce pobrać robiłem dużo prób i dwukrotnie pokazał się pasek pobierania ale tylko do 80% przy 1/8 i dalej nic.Co można na to poradzić.Pozdrawiam.
Witam ponownie.5 09 dla ciekawości ponowiłem próbę pobrania nowego softu i o dziwo zainstalował się bez problemu.Ciekawe.Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez waser, 2011-09-06, 19:01, edytowano w sumie 1 raz
waser
 
Posty: 19
Dołączenie: 2007-12-31, 00:57

Re: Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez piotrek1111 » 2011-08-29, 21:21

Jurek napisał(a):@piotrek1111 - a kto Ci powiedział, że ortodoksyjnie podejdziemy do tematu plomby??? Wyslij tuner do nas, sama plomba to nic, jeżeli jest tak jak twierdzisz, czyli nie było ingerencji w tuner ( a to sie da stwierdzić) to masz temat załatwiony gwarancyjnie. Podaj nr telefonu w przesyłce i będziesz informowany o wszystkich podejmowanych krokach.


Dzięki @Jurek. Uspokoiłeś mnie z tą gwarancją. Aktualizacja online jest w sumie rzeczą bez której można się obejść, ale u mnie najprawdopodobniej będzie coś uszkodzone bo ostatnio zdarza mu się wariować. Dzisiaj np. nie chciał dogadać się z pilotem i musiałem zrobić reset. Od jakiegoś czasu testuję też E2 i codziennie po pracy wita ,mnie "Brak danych na transponderze (Koniec czasu czytania PAT)" testowałem E2 od różnych teamów i cały czas jest to samo. Myślę, że w tym tygodniu uda mi się go odesłać i moje problemy odejdą w niepamięć.
A tak w ogóle to myślę, że warto umieszczać plomby z drugiej strony obudowy, bo wiadomo,że przy głowicy obudowa nagrzewa się dość mocno a przy stygnięciu blacha pracuje i nalepka może pękać. Pozdrawiam
Vu+ UNO
DM 500
Ariva100,200
Nbox E2
GM 990
piotrek1111
 
Posty: 29
Dołączenie: 2011-06-17, 07:08

Re: Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez piotrek1111 » 2011-09-12, 15:14

@Jurek czy przed wysłaniem sprzętu do serwisu trzeba to zgłaszać do Wszego biura emailem czy wystarczy po prostu wysłać? Czy na karcie gwarancyjnej musi być dokładnie model, nr seryjny czy główną rolę odgrywa data kupna? Pozdrawiam
Vu+ UNO
DM 500
Ariva100,200
Nbox E2
GM 990
piotrek1111
 
Posty: 29
Dołączenie: 2011-06-17, 07:08

Re: Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez Jurek » 2011-09-13, 09:50

Nie trzeba nic zgłaszac mailem, a karta gwarancyjna ma byc wypełniona w całości (model nr seryjny, data sprzedaży i pieczątka i podpis sklepu)
Aktualizacja:
Tuner dotarł do nas, problem z aktualizacją występuje i jest związany z ID tunera, które w jakiś sposób nie występuje w bazach serwerów aktualizacyjnych. Chcemy się temu przyjżec dokładnie, dlatego wysyłamy Ci dzisiaj nowy tuner, z nową gwarancją, a stary zatrzymujemy do testów.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Re: Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez piotrek1111 » 2011-09-17, 08:05

@Jurek wielkie dzięki. Wszystko trwało raptem 3 dni i tuner mam w domu. Został wymieniony na nowy, aktualizacja online działa i wszystkie inne zauważone usterki jak na razie nie występują. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu Waszej firmy.
Jeszcze raz wielkie dzięki !!!
Vu+ UNO
DM 500
Ariva100,200
Nbox E2
GM 990
piotrek1111
 
Posty: 29
Dołączenie: 2011-06-17, 07:08

Re: Uwaga!!! Smutne ale prawdziwe

Postprzez olav_basoski » 2011-11-11, 21:38

bo to jest rzetelnosc tej firmy wlasnie. jeszcze sie nie spotkalem na tym forum, zeby pan JUREK kogos "zlał".
GI - 870 CRCI ; GI 780 CRCI ; GI 890 HD Excellence ; GoSat 8010HD CRCI ; GI MEDIA 9080 UNIBOX :-////////////
olav_basoski
 
Posty: 199
Dołączenie: 2008-02-09, 19:38
Miejscowość: Poznań


Powróć do Golden Media 990 CR Spark Linux

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

cron