szanowni Państwo postanowiłem napisać i ja po dowiedzeniu się jak GM PL traktuje klienta ) , jestem oburzony gdyż od lat mój technik który wam zadał pytanie odnośnie problemu z klientem FTP wewnętrznym prowadzi obsługę mojej instalacji . Nie mam zamiaru opisywać jego znajomość tematu wystarczy iż współpracuje ze mną od 15 lat.
Nigdy do tej pory nie było problemów z sprzętem czy opcjami z GM a więc dopisywanie komuś o nieznajomości tematu : jest oburzające .
Więc jako że ja jestem właścicielem sprzętu zadaje to samo pytanie i oczekuję rzeczowej odpowiedzi na poruszana kwestię :
------------------------
Nie mogę się dostać z wewnętrznego klienta FTP do serwera z plikami dane wpisałem te co są na stronie GM PL IP:
195.244.27.37
login: v91-spark
hasło: gmspark
A otrzymuje komunikat : błąd ściągania plików z serwera ( oczywiście nie można wejść na serwer ) . oprogramowanie jest najnowsze ściągnięte z pozycji tunera .
------------------------
Cała sytuację oceniam bardzo krytycznie jak i dziwią mnie sformułowania w odpowiedziach kogoś kto tu ma udzielać odpowiedzi , jako że wydając pieniądze ( niemałe ) na sprzęt kolejny z GM oczekuje szacunku i suportu a nietraktowania kogoś z buta. Sprzęt mogę zwrócić jak niespełniający wymaga z specyfikacji to oczywiste ale zanim podejmę decyzje dam państwu szanse na rehabilitację .
I ja jestem laikiem w sprawach tego typu ale tunery , 20 sztuk które przychodzą od GM winy spełniać specyfikacje jaka GM gwarantuję . Jako , że korzystam z konta mojego pracownika , post podpisuje iminie . Nie będę tu opisywał procesu decyzyjnego ani cytował rożnów z GM PL przed kolejnym zakupem tunerów tym razem Golden Media Spark RELOADED . Oczekuje suportu jaki GM winien prowadzić dla swoich produktów , prowadzenie psychologi typu dziecko za skomplikowany sprzęt zakupiłeś tragiczny .
Nie prowadził bym tu dyskusji ( gdyż wysłałem problem mailem problem do suportu GM ale ja szanuję swojego pracownika .
Drzewiecki Tadeusz .