Ponieważ nie otrzymaliśmy wsparcia od producenta w kwestii jak w temacie, zdecydowaliśmy o chociaż częściowym "prezencie" dla naszych klientów, którzy zakupili Golden Media Unibox 9080 w wersji bez dekodera DD+ (oznaczenie na front panelu bez plusa po nazwie). Oto zasady:
1. Dokonamy wymiany płyt głównych 10 użytkownikom, którzy zgłoszą taką chęć mailem na adres serwis@golden-interstar.pl
2. Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń to 23.07.2012r włącznie
3. Zgłoszenie musi zawierać: nick z naszego forum, telefon kontaktowy wraz z aktywnym mailem oraz numer fabryczny posiadanego Uniboxa 9080, celem weryfikacji, czy pochodzi z naszej dystrybucji.
4. Spośród wszystkich prawidłowych (patrz pkt. 3) zgłoszeń dokonamy wyboru 10 osób, jedynym kryterium wyboru będzie aktywność na naszym forum, tj. liczba postów na nim zamieszczonych w kolejności od największej do najmniejszej od początku istnienia forum do 9.07.2012r godz. 11.00 włącznie. Lista postów została zamknięta w dniu dzisiejszym, stąd nie będą w wyborze uwzględniane posty zamieszczone po podanej dacie.
5. Z wybranymi osobami skontaktujemy się mailowo informując o wyborze oraz dołączając oświadczenie o wymianie płyty głównej na życzenie użytkownika, gdzie w konsekwencji dokonana modernizacja sprzętu nie stanowi podstawy do przedłużenia gwarancji. Otrzymane oświadczenie należy wydrukować, czytelnie podpisać i dołączyć do przesyłki.
6. Przesyłka tunera celem moderanizacji wraz z prawidłowo wypełnioną gwarancją oraz podpisanym czytelnie oświadczeniem , o którym mowa w pkt. 5 odbędzie się na koszt wysyłającego dowolną spedycją lub pocztą. Brak w przesyłce gwarancji i/lub podpisanego czytelnie oświadczenia spowoduje odesłanie sprzętu na koszt wysyłającego spedycją GLS z jednoczesnym wykluczeniem możliwości skorzystania z jego modernizacji w ramach niniejszej akcji.
7. Tunery Golden Media Unibox 9080 nie podlegające gwarancji również będą uwzględniane w wyborze, o takim fakcie należy poinformować w zgłoszeniu podając pozostałe wymagane dane.
8. Jeden użytkownik może zgłosić do modernizacji jeden tuner.
9. Wymiana płyty i wgranie najnowszego oprogramowania są całkowicie bezpłatne.
10. Tuner po modernizacji zostanie wysłany przez Golden Interstar Polska Sp.z o.o. spedycją GLS na nasz koszt.
11. Fakt dokonania modernizacji zostanie odnotowany w karcie gwarancyjnej.
12. Ze względów logistycznych nie przyjmujemy w ramach tej akcji przesyłek, których adresem odbioru po modernizacji będzie miejsce poza granicami Polski. W takim przypadku wysyłający będzie musiał odebrać zmodernizowany sprzęt osobiście, lub wskazać adres na terytorium RP, na który należy dostarczyć urządzenie.
13. W ramach akcji nie będą zbierane ani przetwarzane w jakichkolwiek celach dane osobowe użytkowników, poza koniecznymi do wykonania opisanej modernizacji sprzętu (analogicznie, jak w przypadku zwykłej obsługi serwisowej).