moduł CAM CP - błędy

Moderator: sq9

moduł CAM CP - błędy

Postprzez ad02 » 2009-04-24, 16:58

Witam,
Co oznaczają odpowiednio błąd 01 problem z kartą i błąd 04 problem z kartą
przy instalacji modułu CAM CP w GoSat 8010?
ad02
 
Posty: 14
Dołączenie: 2008-12-11, 11:05

Re: moduł CAM CP - błędy

Postprzez kerrt » 2009-04-24, 17:45

Tego kanału nie ma w twoim abonamencie
Dekoder zablokowany, skontaktuj się z operatorem platformy cyfrowej.
Standardowa "zawiecha" dekodera:
:arrow: Odłączyć dekoder od prądu
:arrow: Odczekać ok 1min.
:arrow: Podłączyć dekoder do prądu
Dalej są 2 możliwości - albo komunikat zniknie/zmieni się (wtedy postępować zgodnie z instrukcją do danego komunikatu) albo zostanie tak jak jest.
Jeżeli nic się nie zmieni to:
:arrow: Przywrócić ustawienia fabryczne (MENU, Ustawienia systemowe, PIN: 0000, Powrót do ustawień fabrycznych. Zatwierdzać cały czas OK)
Jeżeli i to nie przyniesie efektu to walczymy dalej :wink: :
:arrow: Włączyć kanał z częstotliwości 12,284 polaryzacja H(np. 21- Dla Abonentów, 34- TV 1000, 84- Travel)
:arrow: Ponowić uprawnienia przez ICOK (lepiej) lub automatyczne biuro obsługi (w ostateczności)
:arrow: Kontakt z Infolinią lub APS

Błąd 04
Sprawdzić, czy abonament jest prawidłowo opłacony (często są błędy, jeżeli nie opłaca się np. 37,90 tylko zaokrągla do 40zł itp.)
Jeżeli jest OK to zastosować się do powyższej instrukcji (Tego kanału nie ma w twoim abonamencie)

Błąd 01
Najczęściej występuje, jeżeli karta jest włożona odwrotnie do dekodera. Jeżeli jest włożona prawidłowo to:
:arrow: Odłączyć dekoder od prądu
:arrow: Wyjąć i włożyć ponownie kartę
:arrow: Podłączyć dekoder do prądu
Jeżeli to nie pomaga to na włączonym dekoderze wyjąć i włożyć kartę. Jeżeli i to nie przynosi skutku to jest uszkodzona karta, lub czytnik karty. Kierunek APS :wink:

Błąd 03
Najczęściej występuje jeżeli karta jest włożona do niewłaściwego dekodera. Jeżeli karta jest prawidłowa to zastosować się do powyższej instrukcji (Błąd 01)

Błąd 09
Wszyscy pamiętamy ostatnią awarię i zmianę oprogramowania... Ale do rzeczy, jeżeli oprogramowanie jest aktualne a ten komunikat wystąpi to wykonujemy operację z Tego kanału nie ma w twoim abonamencie


całość :arrow: http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&t=8680

cytat pochodzi z forum satkuriera
kerrt
 
Posty: 28
Dołączenie: 2009-04-06, 15:07


Powróć do GoSat GS-8010 CRCI HD Combo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron