kiedy nowy soft pvr

wszystko co dotyczy tego modelu GI

Moderator: sq9

Postprzez Jurek » 2008-10-27, 09:38

@zgk5 - przez analogię - GI-890 ma też na pilocie przycisk X+ - oczekujesz w takim razie , że sam dekoduje erotykę? Na zdrowy rozum, obecnośc czegokolwiek w sprzęcie nie oznacza, że ewentualnie używana prez to funkcja również się tam znajduje, przecież to kwestia jednego prostego pytania do sprzedawcy.
E-sata został dodany decyzją producenta, ale z naszego punktu widzenia równie dobrze mógł dodać zegar z kukułką, skoro przez parę miesięcy nie był w stanie uruchomić operacyjnie tego złącza. Może jeszcze mu się uda, dalej jestem z nim w kontakcie.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Postprzez zgk5 » 2008-10-27, 20:55

Jurek napisał(a):@zgk5 - przez analogię - GI-890 ma też na pilocie przycisk X+ - oczekujesz w takim razie , że sam dekoduje erotykę? Na zdrowy rozum, obecnośc czegokolwiek w sprzęcie nie oznacza, że ewentualnie używana prez to funkcja również się tam znajduje, przecież to kwestia jednego prostego pytania do sprzedawcy.
E-sata został dodany decyzją producenta, ale z naszego punktu widzenia równie dobrze mógł dodać zegar z kukułką, skoro przez parę miesięcy nie był w stanie uruchomić operacyjnie tego złącza. Może jeszcze mu się uda, dalej jestem z nim w kontakcie.

Panie Jurku - dziękuję za wyjaśnienia i dodam że w zupełności się z nimi nie zgadzam.
Na "zdrowy rozum" obecność złącza Esata oznacza tyle, że będzie można z niego korzystać i niech pan nie pisze, że jest inaczej.
Tuner miał być rozwojowy ale teraz widać, że jest to tylko marketingowy slogan.
I na koniec z przykrością muszę stwierdzić iż pana odpowiedź wskazuję, że reprezentuje pan bardziej interesy firmy niż klienta.
Pozdrawiam
zgk5
 
Posty: 10
Dołączenie: 2008-07-14, 00:24

Postprzez jbryniu » 2008-10-28, 07:35

Jurek napisał(a):......Co do PVR ostatni raz powtarzam - dopóki PVR nie będzie 100% gotowy, nie ma tematu. Wszelkie dywagacje typu USB czy e-sata są bez sensu, nie mam jeszcze pewności, że PVR Ready w ogóle będzie funkcjonalne. GI-S 890 nie jest tunerem PVR Ready i dopóki nie będzie takiego softu przetestowanego, nic w tej mierze się nie zmieni.
......

Panowie to nie dokońca jest tak, początkowo reklamy dotyczące tego tunerka głosiły ""...Model GI-890 HD Excellence jest sprzętowo (płyta główna, pilot) przygotowany do funkcji PVR Ready, ale ze względu na konieczność dopracowania oprogramowania nie będzie reklamowany w tej wersji...".

Istotnie, zadałem sobie trudu znalezienia takiej reklamy w chwili obecnej i niestety... Jest tylko to co na papierze bo w sieci nikt już nie rekalmuje tego sprzetu w ten sposób ? - sprytnie.

PROSZĘ TYLKO ZWRÓCIC UWAGĘ NA FAKT IZ TAKA DEKLARACJA MOZE BYC MYLNA, CELOWO WPROWADZAJACA W BŁĄD POTENCJALNYCH NABYWCÓW.

SWOJĄ DROGĄ ILE OSÓB ZAKUPIŁO TEN ODBIORNIK Z MYŚLĄ O PVR? -dużo w pierwszej fazie sprzedarzy na polskim rynku.
DIGICORDER HD S2 500GB
HUMAX iCord 1TB
FERGUSON HF 8900 + Kingston 8GB
GOLDEN INTERSTAR DSR9000 160GB
FERGUSON AF7018
jbryniu
 
Posty: 5
Dołączenie: 2008-10-21, 10:48
Miejscowość: podkarpacie

Postprzez Jurek » 2008-10-28, 09:46

W momencie wprowadzenia do sprzedaży GI-890 w sieci pojawiły się nieprawdziwe informacje o tym, że jest to tuner PVR Ready. W związku z tym, do wszystkich Dystrybutorów wysłaliśmy przed rozpoczęciem sprzedaży oficjalny mail, w którym zakazaliśmy tego rodzaju nieuczciwej reklamy, mogącej wprowadzić potencjalnych klientów w błąd. W trakcie sprzedaży tunera wielokrotnie interweniowaliśmy w tej sprawie, ponieważ niektórzy dystrybutorzy/sprzedawcy uparcie oferowali ten tuner jako PVR Ready. Efektem tych ostrzeżeń jest m.in pokaźny wątek na ten temat na tym forum !!!. Prosze Was, powiedzcie mi, co jeszcze mogliśmy zrobić, wtedy uderzę się w pierś i przeproszę.
@zgk5 - oczywiście, że reprezentuję interesy firmy w której pracuję. Rożnica (mam nadzieję na plus) polega na tym, że "od zawsze" biorę również pod uwagę interesy klientów. Proszę Cię o znalezienie strony innego dystrybutora jakiegoś sprzętu, na której w nieskrępowany sposób można wypowiadać m.in. takie opinie , jak Twoja. W krótkiej historii GI Polska przeprowadziliśmy co najmniej 2 akcje serwisowe na nasz koszt reagując na Wasze sygnały o błędach. Masz oczywiście prawo się ze mną nie zgadzać, ale mam nadzieję, że obaj będziemy do problemu podchodzili ze zrozumieniem.
Poza tym - proponuję trochę ostudzić emocje. Cała ta dyskusja będzie do wyrzucenia do Hyde Parku w momencie wyemitowania softu PVR REady, nieprawdaż? Tylko proszę Was, nie pytajcie mnie kiedy, bo nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć.

Na koniec jedna uwaga - w prawie polskim jest coś takiego, jak odpowiedzialnośc sprzedawcy za towar zgodny z Umową. Jeśli ktokolwiek z Was kupił ten tuner ulegając zapewnieniom sprzedawcy o jego pracy jako PVR Ready, ma prawo do zwrotu w okresie 2 lat od zakupu. Przykro mi, że muszę się tłumaczyć za nieodpowiedzialnych partnerów,ale nie takie rzeczy jestem w stanie znieść. Wasze zadowolenie jest dla mnie absolutnym priorytetem, inaczej mógłbym już skończyć pracę w tym biznesie dawno.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Postprzez rysiek2 » 2008-10-28, 17:55

Już widzę minę sprzedawcy jak mu oświadczam że wprowadził mnie w błąd i że w związku z tym poproszę o zwrot gotówki za kupiony prawie rok temu tuner.Tuner kupiłem w marcu ale nowego softu nadal nie ma i pewnie się trochę jeszcze zejdzie z jego wprowadzeniem.
Już słyszę odpowiedż tegoż sprzedawcy-widziały g.... co brały. No może nie tak dokładnie bo myślę że trafię na grzecznego sprzedawcę.
Z całym szacunkiem dla Pana-Panie Jurku. Zejdźmy na ziemię.
rysiek2
 
Posty: 34
Dołączenie: 2008-04-08, 18:22

Postprzez Crofan » 2008-10-28, 18:28

Skoro towar niezgodny z umowa, to walcz o zwrot gotowki, argumenty masz mocne.Popytaj jakie masz szanse na wygrana.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
http://www.strefa.org/
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/
Pozdrawiam-Crofan.
Crofan
 
Posty: 204
Dołączenie: 2008-05-04, 14:57

Postprzez pawelu1981 » 2008-10-28, 22:46

Hihi, jeśli myślicie, że tak łatwo jest odzyskać pieniądze za wadliw sprzęt to się mylicie. Ja już od 22 lipca 2008 walczę o wymianę tunera na nowy. Na szczęście sprawa nie tyczy się Goldena a konkurencyjnej firmy. Sprzedawca jest na tyle beszczelny, że sprawa powędruje 3 listopada do sądu. Niestety, ale tylko Pan Jurek jest uczciwy i stosunek do klienta ma godny podziwu. Natomiast większość sprzedawców ma w nosie klienta, kiedy już coś mu sprzeda. Myślę jednak, że przekroczenie terminu 14 dni w przypadku niezgodności z umową o jakieś 2 tygodnie będzie wystarczające w sądzie. Co do niezgodności z umową to polecam ją złożyć, jednak nie radzę w to mieszać samej firmy GI, gdyż to nie oni podawali nieprawdę a dystrybutorzy. Dziwię się, że przy tak dobrej informacji ze strony GI komuś udało się naciągnąć aż tak dużą liczbę ludzi na tuner PVR, który nim nie był i nie jest. I kogo tu winić? Ja myślę, że w dużej mierze każdy naciągnięty jest sam sobie winny.
Zapraszam na www.satelitarne.tv
pawelu1981
 
Posty: 23
Dołączenie: 2008-06-02, 13:45
Miejscowość: Wrocław

Postprzez Crofan » 2008-10-29, 08:55

Zdaje sobie sprawe, ze ciezko jest odzyskac kase w takiej sytuacji, ale skoro prawo mamy po naszej stronie, to warto probowac.Ostatnio student odzyskal kase za windowsa ktorego nie chcial w laptopie, wiec jak widac mozna wygrac.
Pozdrawiam-Crofan.
Crofan
 
Posty: 204
Dołączenie: 2008-05-04, 14:57

Postprzez rysiek2 » 2008-10-29, 19:17

Ja postanowiłem kupić ten model po przeczytaniu testu w Satkurierze. Tam na koniec testu napisano że wkrótce-po wymianie oprogramowania- tuner ten będzie PVR. Dodatkowo taką informacje uzyskałem u sprzedawcy-autoryzowanego sprzedawcy Firmy Golden. Pan Jurek napisał że wysłali stosowne wiadomości do swoich przedstawicieli -salonów autoryzowanych- ale widać albo za późno albo nie wielu sprzedawców się posłuchało i aby sprzedać opowiadali taki bzdury. Ja absolutnie nie mam pretensji do firmy Golden. Bo gdyby ta firma miała tę sprawę gdzieś to nikt by nie napisał o tym na forum. Było by cichutko.Dodatkowo Pan jurek napisał że firma Golden nie zostawi swoich klientów bez sensownych rozwiazań. Na to właśnie liczę.
rysiek2
 
Posty: 34
Dołączenie: 2008-04-08, 18:22

Postprzez jbryniu » 2008-10-29, 22:05

dokładnie tak jak przedmówca pisze ale,
To nie do końca tak bo w pierwszaj fazie wprowadzania produktu, powstaje reklama (ulotki foldery itp..) na zlecenie... przedstawiciela firmy na danym rynku. Bądźmy realistami kto za free wykona projekt, zleci druk, no i zadba o dystrybucje "propagandy"?

Zgadza się że Jurek jest sympatyczny, miły i chce nam pomóc - tego nie neguję, i mam szacunek do tego co robi, mało tego; dawno temu określilem na jednej z rzeszowskich hurtowni że mam słabość do produktów tej marki. Całe rodziny odbiorników serii Premium wersja "D" "S" w odmianach satelita i combo, przeszly przez moje ręce i było w miarę ok. Sytuacje banalne takie jak kondensatorki w przetwornicy, czy TLka to przypadki których nie było sensu zgłaszać, reklamować - (prowadzę swój serwis) i takie tematy trafiają się wszędzie, a moja "słabość" wynikała z jakości wykonania i wdrażanych pomysłów konstrukcyjnych (aplikacyjnych) podzespołów - piszę tylko o serii Premium!!!

To tyle cukrowania bo teraz popatrzmy na to z drugiej strony były "wtopy i to konkterne". PVR w starej 9000 - którego do dziś przeżyć nie mogę,.... jak widzę to co się dzieje z 890, a pamiętam wejście tego odbiornika to mam wrażenie że sytuacja sie powtarza i niestety wymyka z pod kontroli naszego Jurka

Zaczynam mieć wrażenie że firma działa na zasadzie zleceń do przypadkowych wykonawców z chin na zasadzie "... zrób nam stasiu taki fajny odbiornik , no wiesz ... "
na to staś odpowiada "...zrobimy, bedzie Pan zadowolony ..... naprawdę bedzie Pan zadowolony tylko zapłać z góry"
Tekst miedzy wierszem pisany"

Brak w frmie autorskich pomysłów jakiejś koncepcji, a przedewszystkim pomysłu "co chcemy osiagnąć" oraz jak to wyegzekwować od przytoczonego wyżej stasia. Napewno winny temu jest wyścig pomiędzy konkurencją, ale na postęp technologiczny winy zwalić nie możemy - decydujące jest tutaj brak personelu doświadzczonego i sprytnego na tyle żeby nie pozwolić wozić się za nos stasiowi. Jeżeli trafiłem w sedno sprawy to w takiej sytuacji naprawdę Jurek jest pomiędzy młotem a kowadłem.
DIGICORDER HD S2 500GB
HUMAX iCord 1TB
FERGUSON HF 8900 + Kingston 8GB
GOLDEN INTERSTAR DSR9000 160GB
FERGUSON AF7018
jbryniu
 
Posty: 5
Dołączenie: 2008-10-21, 10:48
Miejscowość: podkarpacie

Postprzez JackieK » 2008-10-29, 23:45

Myślę, że wrażenia własne przedmówcy dotyczące Stasia trafiają w sedno sprawy. Mimo starań Jurka, sprawa nie rokuje dobrze. W pracy zawodowej mam do czynienia ze znaną marką z branży powiedzmy "techniczno-przemysłowej" i oceniam to tak :

jeśli rok ( lub prawie rok ) od wprowadzenia modelu na rynek nic się nie zmieniło, to pies z kulawą nogą już się tym nie zainteresuje. Walka Jurka jest walką z wiatrakami i pobożnym życzeniem i możemy tylko docenić ten wysiłek. Ale fakty są takie :

- jeśli soft robią w Chinach lub na Wschodzie, to komunikacja bezpośrednia z nimi jest utrudniona; brak jakichkolwiek form nacisku lub perswazji,
- jeśli ci sami ludzie robią soft do nowego modelu 900, to nikłe szanse aby wrócić do starszego modelu bo to zlecenie już się skończyło i business został zamknięty - nie ma kasy nie ma poprawek nie mówiąc już o rozwoju,
- z tego co czytam to soft PVR ma być tuż tuż od paru już miesięcy, co potwierdza powyższe,

Należy się pogodzić z tym , że PVR nie będzie ale mieć też nadzieję na gwiazdkowy prezent. Polecam alternatywę : każdy ma komputer, kupcie sobie SkyStar2, niewielka zmiana w instalacji i jest nagrywanie.
JackieK
 
Posty: 4
Dołączenie: 2008-10-12, 18:38

Postprzez Jurek » 2008-10-30, 09:13

Gwoli wyjasnienia:
- cały sprzet pod marką Golden Interstar powstaje w Korei Pd, nie w Chinach
- informacja o wręcz zakazie oferowania GI-890 jako PVR Ready została przez nas wysłana przed rozpoczeciem sprzedaży, w reakcji właśnie na takie teksty, jak cytowany test w SK.
- zwracam uwagę, że najnowszy soft do serii Premium, której produkcja zakończyła się w 2006roku jest z datą październik 2008. Z każdym producentem mamy konkretną umowę na support. Inną kwestią jest czy się z niej wywiązuje (vide nieszczęsny 9000PVR). Ale w 99% przypadków nie mamy z tym problemów.
- ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kontaktach z firmami z Dalekiego Wschodu nauczyło mnie, że są w stanie zrobić wszystko, ale niekoniecznie szybko. To jest bardzo delikatna gra, aby nie przeciągnąć struny, bo dodanie np. nowej funkcjonalności do istniejącego sprzętu nie mieści się w ramach zwykłego supportu. Stąd czasem muszę balansować miezy wściekłością, a poklepywaniem po plecach.
- @jbryniu - sytuacja z GI-890 (w konfrontacji do GI-9000PVR) się nie powtarza, tylko jest zupełnie inna. Wystarczy zestawić fakty. Co do strategii, pomysłów itd - masz święte p[rawo wypowiadać takie opinie, ale gdyby chociaż w 50% były prawdziwe w odniesieniu do nas, dawno marka Golden Interstar zniknęła by z rynku. Co nie znaczy, że po drodze nie zdarzają się nam wpadki, mea culpa.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Postprzez jbryniu » 2008-10-30, 11:53

Jurek napisał(a): sytuacja z GI-890 (w konfrontacji do GI-9000PVR) się nie powtarza, tylko jest zupełnie inna. Wystarczy zestawić fakty...


Jerzy w tej kwesti, punkt widzenia zależy mocno od punktu siedzenia.
Ja też jestem w podobnej sytuacji, też sprzedałem kilka odbiorników (wiesz jakich) :-) i tez chcę z każdym żyć w zgodzie, załatwić temat tak aby wilk był syty i owca cała. Wszyscy mamy problemy albo z sprzętem zakupionym dla siebie albo sprzedanym dalej klientowi np wraz z uslugą

Jurek napisał(a):- ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kontaktach z firmami z Dalekiego Wschodu nauczyło mnie, że są w stanie zrobić wszystko, ale niekoniecznie szybko. To jest bardzo delikatna gra, aby nie przeciągnąć struny, bo dodanie np. nowej funkcjonalności do istniejącego sprzętu nie mieści się w ramach zwykłego supportu...


Hm to może dokońca nie pasować do tematu 890 HD ale, zmuszony jestem dodać komentarz do owej "nowej funkcjolanlności" ktora nie mieści się w ramach zwykłego supportu.

Jurek oceń sam czy to są nadzwyczajne wymagania klienta który zakupuje tuner PVR:
brak zwisów w działaniu i stabilność (nie przypadkowość), mozliwość nagrywania kanalu i oglądania innego, działający timeshift który działa płynnie, odtwarzanie nagranego materiału bez psucia go, jednorazowa inicjacja (licencjonowanego) modułu cam podczas uruchamiania, mp3 i jpg nie wspominam. Mam wrażenie ze nie jest to nic nadzwyczajnego i raczej mieści się w ramach zwyklego supportu. Jurek nie tylko tobie ludzie kołki cieszą na głowie o to ja też mam swoich klientów którym nie moge powiedzieć "sp......... na drzewo"
(mowa o dsr 9000 pvr). Tak na marginesie czekam na tego obiecanego tunka, sprawdzimy i wymienimy. :-)

Jurek napisał(a): Co do strategii, pomysłów itd - masz święte p[rawo wypowiadać takie opinie..., ale gdyby chociaż w 50% były prawdziwe w odniesieniu do nas, dawno marka Golden Interstar zniknęła by z rynku. Co nie znaczy, że po drodze nie zdarzają się nam wpadki, mea culpa.
.

Jurek nie twierdze ani przez chwilę że każdy produkt GI to lipa, wpadki były są i będą, dziwne zbiegi okoliczności w najmniej pożądanym momencie też i to dotyczy wszystkich, zdarza się nawet tym naj, naj, naj. Ale zwróć uwagę na to że w przypadku wpadek to Ty ratujesz sytuację przez swoje uczestnictwo w dyskusjach, próby pomocy, kontakt itd...

Ja duzo po forum sie niewypowiadam na tym jestem od niedawna ale naprawdę mieliśmy kontakt nie jeden raz w różnych sytuacjach i to twoja osobowość (gr.chárisma) trzymała mnie przy produktach GI.

Jurek co do czytelności przekazu podkreslam że mój cel nie polega na szkalowaniu lub "biciu piany" w stosunku co do Twojej osoby.
DIGICORDER HD S2 500GB
HUMAX iCord 1TB
FERGUSON HF 8900 + Kingston 8GB
GOLDEN INTERSTAR DSR9000 160GB
FERGUSON AF7018
jbryniu
 
Posty: 5
Dołączenie: 2008-10-21, 10:48
Miejscowość: podkarpacie

Postprzez rysiuhelix » 2008-10-31, 18:52

Po co rozdzierać szaty o funkcję PVR - nieusunięte jest sporo podstawowych rzeczy - SR , edycja satelit , nieodbieranie niektórych częstotliwości etc o których pisałem sporo i wcześniej . Sam fakt tylko jeden soft wydany przez ok 8 miesięcy o czymś świadczy/ [poprawiono zaledwie pracę slotu - bardzo napracowali się programiści/. Zwykły Ferdek np FX do dextowania jest lepszy niż okrzyczany GI - którego suport producenta już się kończy zanim się rozwinął. Tak arogancka firma jeżeli chodzi o serwis i poprawki jak TOPFIELD jednak poważniej podchodzi do klienta.
Panie @Jurku z całym szacunkiem dla Pana osoby jeśli Pan nie może nic w temacie GI zrobić to proszę dać namiary na te kompetentne osoby - zasypiemy je E-mailami.
Tuner o takiej cenie powinien mieć coś więcej - chociaż . jpeg czy mozaik 2x2 3x3 etc.
Jeśli się nie mylę to Golden Interstar ma coś wspólnego z nieistniejącym HUTH-em to były dobre tunery . Suport dla każdego tunera nie powinno określać się czaesm np 2 lata lecz efektem - dobry soft - usunięcie usterek - i po co opłacać programistów - równie dobrze przez 2 lata można NIC nie zrobić - no ale suport był 2 lata- jak za KOMUNY - czy się stoi czy też leży......
Moja propozycja - ZEBRAĆ NA TYM FORUM WSZELKIE USTERKI I NIEDORÓBKI I ŚCIGNĄĆ PRODUCENTA a nie zbędnie ględzić czy ktoś sppzedał tuner i nie powiedział że PVR nie ma i nie będzie.
Niestety zawiodłem się na GI - są lepsze i tańsze tunery a jeśli GOLDEN INTERSTAR nie podejdzie poważnie i z szacunkiem do klienta to ta marka tak zniknie z rynku jak HUTH.
Pozdrowienia
PS . To są narawdę dobre rady . Kultowy HUMAX 5400 - jeśli się samemu nie chce lub nie potrafi zrobić dobrego softu - dać kody żródłowe - są pasjonaci którzy z tego tunka coś mądrego zrobią.
rysiuhelix
 
Posty: 146
Dołączenie: 2007-12-16, 12:01
Miejscowość: 19,1/50,8

Postprzez carolina » 2008-10-31, 23:06

Nic ujac-- dodac mozna tylko to, ze ani Octagon 918 ani Nanoxx 9500 ani Vantage tez nie maja w nazwie PVR ready a jakos nagrywaja. Mozna oczywiscie winic sprzedawcow ze mowili nieprawde ale po co w koncu jest to gniazdo esata. Jakos trudno wierzyc, ze producent drugiej partii towaru dodal je gratisowo bo mial je w magazynie-- pewnie temat nagrywania ( podobnie jak w przypadku 9000 PVR) jest za trudny. Szkoda mi @Jurka ze musi to czytac i cierpiec za nie swoje winy ale gdzies sie przeciez musimy wyzalic. Mnie osobiscie zaniepokoila informacja, ze model 900 bedzie robil ( i pisal soft) ktos inny. Moze taki jest obecnie model biznesowy ale z punktu widzenia klienta jest to odstraszajace ( mnie przynajmniej).
A tak nawiasem mowiac skorzystalem z innego sprzedawcy bo mialem dosc dywagacji na temat huraganu Emma i ogladania napisu "towar niedostepny"
Nanoxx 9500HD, Vantage 7100S, GI 890,Octagon 1018 HD,Humax 5400,Samsung 9500AZ,Vantage X221S CI, duzo modułów
carolina
 
Posty: 87
Dołączenie: 2007-08-27, 07:56

PoprzedniaNastępna

Powróć do GI-S 890 CRCI HD Excellence

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości