Strona 1 z 1

Warunki realizacji gwarancji na produkty Golden Interstar

PostWysłany: 2007-09-04, 12:56
przez Jurek
W związku z informacjami od klientów, że w ostatnim czasie na rynku polskim pojawiły się produkty Golden Interstar pochodzące spoza oficjalnej sieci sprzedaży, jesteśmy zmuszeni do zaostrzenia realizacji warunków gwarancji na sprzęt sprzedawany przez naszą firmę. Proszę o zapoznanie się ze szczgółowymi zapisami umieszczonymi w załączniku.

Jednocześnie chciałbym zapewnić, ze nadal każdy klient Golden Interstara, który zwróci się do nas z pytaniem o pomoc lub poradę techniczną zostanie obsłużony, niezależnie od źródła posiadanego przez niego sprzętu. Podane warunki dotyczą zasad realizacji napraw gwarancyjnych, tj. czynności dokonywanych w naszym serwisie.

Zachęcam jedocześnie do korzystania z sieci sprzedaży Golden Interstar w Polsce, wszelkie dane do firm wspólpracujących są zamieszczone na naszych stronach http://www.golden-interstar.pl/dystrybutorzy.php

Ci z Klientów, którzy kupili sprzęt pochodzący od innych dostawców mają pełne prawo, w razie kłopotów, dochodzić ewentualnych praw wynikających z rękojmi od Sprzedawcy.

Aktualizacja: 11 sierpnia 2008 umieszczono zaktualizowane warunki realizacji napraw gwarancyjnych łącznie procedurą zgłaszania uszkodzeń. Proszę o zapoznanie się z pismem z załącznika

PostWysłany: 2008-10-10, 13:33
przez Mariob
Mam pytanie,bo już kilka sztuk było i jest w moim posiadaniu modeli xpeed.Chodzi o gwarancje,z tego co wiem podstawą był paragon lub faktura zakupu,nigdy nie było karty gwarancyjnej .Dziś kupiłem kolejny,oczywiście wszystkie od dystrybutora i okazało się że jest karta gwarancyjna.Chciałem spytać,jak to wygląda w przypadku ewentualnej naprawy,czy faktycznie paragon lub faktura wystarcza,i gwarancja wynosi 2 lata ?Bo na żadne kilkanaście poprzednich modeli karty gwarancyjnej nie dostałem !!!

PostWysłany: 2008-10-10, 16:00
przez Jurek
Gwarancje wydajemy od maja tego roku. Ale zawsze podstawą jest numer fabryczny zgodny z posiadanym w naszej bazie, więc jeśli masz wcześniejsze egzemplarze, sprzedane bez karty gwarancyjnej też nie ma problemu. Gwarancja zawsze 2 lata. W przypadku (odpukać) uszkodzenia sprzętu bez naszej karty, wystarczy na maila przesłać nr fabryczny, po weryfikacji będziesz wiedział czy pochodzi z naszej sieci.

Swieta 2008

PostWysłany: 2008-12-24, 15:24
przez Juliaes
Zyczę wszystkim pracownikom Golden Interstar - Wrocław,
a przedewszystkim Jurkowi oraz Forumowiczom:
- Zdrowych,wesołych i pogodnych Swiąt Bożego Narodzenia,
wszelkiej pomyślnośći i sukcesów w zyciu osobistym oraz
zawodowym w nadchodzącym 2009 Roku.

*Juliaes*