przez pensjonat » 2011-07-20, 10:29
Faktycznie, bardzo zabawne. Po rozmowie z panem TVN oświadczył mi, przekazując Pana stanowisko, że tunery te nie mają już wsparcia technicznego bo zostały wycofane z produkcji. Nigdy nie było rozmowy o dostarczeniu nowych kart, ponieważ moje są najnowszym produktem i w pełni sprawnym. Proszę więc nie pisać bzdur na forum. Problem nie leży w kartach TVN, bo Użytkownicy innych kart mają to samo. Podałem wyżej przykład z kartą C+. Czy nadal ma Pan ochotę posypać głowę popiołem? Sam Pan doskonale zna ten problem i poszukiwał Pan jego rozwiązania tworząc nowe softy. Bez skutku.
Ja popełniłem zasadniczy błąd. W okresie gwarancji powinienem był wysłać te tunery w celu usunięcia usterki. Po trzech nieudanych próbach, a tylko takie mogły być, mógłbym oddać ten rewelacyjny sprzęt.
Pan nie ma pełnej wiedzy o problemie, ponieważ wielu domowych użytkowników, po wystąpieniu zawiechy, przełącza kanał i przechodzi nad tym do porządku dziennego. Stosowana przez Was spychotechnika - np. informowanie, że wina leży po stronie nadawcy - to typowe dla rynku polskiego działanie. Sądzę, że w Niemczech podobna sytuacja byłaby nie do przyjęcia.